تاریخچه تشکیل کمیته های پیگیری مطالبات پرستاری

آمار مطالب

کل مطالب : 473
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 10
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 160
بازدید سال : 2732
بازدید کلی : 13354

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 13354
تعداد مطالب : 473
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : جمعه 22 خرداد 1395
نظرات

بنام خدا

سلام همکاران گرامی ،در این نوشتار ها تاریخچه تشکیل کمیته های پیگیری مطالبات پرستاری در سراسر کشور جهت آشنایی شما بیان می شود.

اساس شکل گیری کمیته های پرستاری به حرکت اعتراضی جامعه پرستاری بر می گردد که پرستاران ،بدنبال عدم تحقق خواسته های قانونی خود از تمام توان موجود از جمله فضای مجازی برای بیان مطالبات صنفی خود سود جستند

با تشکیل گروه های مجازی صنفی در نرم افزار های ارتباطی چون وایبر و هایک در محیط های خصوصی و گروه ها به بیان بسیار ساده مشکلات پیرامون خود و پرستاری بالین و ازجمله مبلغ واریزی های اضافه کار و کارانه ی خود می پرداختند.

با رشد و گسترش فعالیت ها ، کم کم گروه های صنفی شکل گرفت و پرستاران ایران 1و 2و 3 و ... در وایبر تشکیل شد . بدنبال محدودیت های اعضا و ارسال پیام در این نرم افزار ،کم کم ناشناخته هایک که است جایگزین شد.

گسترش سراسری فضای مجازی و ارتباط پرستاران بایکدیگر موجب رشد و اگاهی و شفاف سازی و ریشه یابی مشکلات جامعه پرستاری شد ودرنهایت موجب تبلورخواسته های انان گردیده و شد شعارامروز جامعه پرستاران عدالتخواه که می گویند خواسته ما عدالت در پرداخت ها در حد عرف جهانی و اجرای قانون تعرفه گذاری و قانون مشاغل سخت و زیان اور و طرح ارتقا بهره وری شد.

پس اساس این کمیته ها خود جوش و از پرستاران بالین شکل گرفته که در بخش و منزل با یکدیگر ارتباط می یابند و هر گونه ارتباط این تجمع های صنفی و خود جوش به فعالیت های سیاسی بیشتر یک اشتباه تاکتیکی است که ریشه در نا اگاهی و عدم تحلیل صحیح موضوع دارد. راه دوری نرویم نمونه شفاف و کلاسیک این موضوع ،رشروع کار صنفی خود من بود ،بنده مدت بیست و پنج سال است که در بخش سوختگی بیمارستان  امام رضا (ع) به صورت دو و بیشتر سه شیفت کار می کنم و بیشتر دغدغه کار ونان دارم تا دغدغه های دوستان 

ادامه دارد ...

مهدی امیرجانی

کاندید مورد حمایت پرستاران عدالتخواه کشور و خانه ی پرستار 



تعداد بازدید از این مطلب: 203
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود